Monday, April 2, 2012

Order..orderr...


memula tadik..
teman ingatkan kastemer kelmarin yang nak repeat order.....
sebab katanya sangat jatuh chenta dengan kerepek bayam teman ni..
hehehe...mekasih dik...






separuh dari keseluruhan sms...
  uish...gagah adik nih..
kelmarin baru dapat 2 bekas...
takkan dah abes kot sampai repeat lagik order 3 bekas...
ganas..ganas....



tup-tup..
bila teman view penuh sms dia nih....



huh??!!....
makbed?..mana pulak adik nih kenal???...
hahaha...tetiba rasa nk malu jap!




 lalu...
terusle teman berkenalan....
muahahahah....



laa....ekau ke...den konal sgt!
timo kasih ye....



ok...ok...
esok order send out...
malam kang bayo ye.....




5 comments:

azie said...

hahaha....kami raksase kat opis..stakat 1 balang sekali napas jer lesap seme...hahaah

Makbed said...

waaa.... tetiba nama aku diglamerkan di sini...

Nini D.. said...

azie : wah...raksase pong suka kerepek saya..sayang sama raksase!! :D

Nini D.. said...

makbed : apa salahnya sekali sekala..

O'gosh said...

aku dah rasa nyesal dah ni suh ko anto alamat opis aku...mau kene paw kaw2..

aku bli 2 balang tu pun xtau cukup ke x...nak memujuk En Dadi je tu...dia membebel marah aku pegi biar bebudak opis makan....

ko kene tanam bayam la pasni...tuk memastikan stok sentiasa cukup...kuikuikui